TIN TỨC XE

Introducing the BMW i Vision Circular | Thông tin về xe mới nhất

Nếu bạn đang tìm kiếm chủ đề bmw vision thì vui lòng xem ngay những thông tin bên trong bài viết này nhé.

Introducing the BMW i Vision Circular | bmw vision.

XEM VIDEO BÊN DƯỚI

Ngoài việc xem những kiến thức chơi xe độ mới cập nhật này bạn có thể xem thêm nhiều thông tin mới cập nhật khác do https://cityfordbinhtrieu.vn cung cấp tại đây nhé.

bmw vision và các bài viết liên quan đến đề tài này.

Giới thiệu BMW i Vision Thông tư. Được thiết kế dựa trên các nguyên tắc kinh tế tròn trong một chiếc xe nhỏ gọn bốn chỗ ngồi chạy hoàn toàn bằng điện cho năm 2040. Mẫu concept này chỉ tập trung vào tính bền vững và sang trọng và lần đầu tiên được thể hiện tại IAA Mobility 2021. Tỷ lệ của mẫu concept đưa BMW vào một thế mới phương hướng. Sử dụng thẩm mỹ của thiết kế hình tròn để thể hiện một hình bóng bên mới dẫn vào bên trong một không gian cabin hiện đại, nhẹ nhàng và cực kỳ bền vững. Thiết kế sản phẩm tròn bao gồm bốn nguyên tắc RE: THINK, RE: DUCE, RE: USE và RE: CYCLE để đánh giá lại các quy trình và công nghệ sản xuất của chúng tôi để có những suy nghĩ khác biệt. Ý tưởng đầu tiên trong số năm này là một biểu tượng quan trọng cho kế hoạch tương lai đầy tham vọng của Tập đoàn BMW để trở thành nhà sản xuất bền vững nhất thế giới trong không gian di chuyển cao cấp cá nhân. Tìm hiểu thêm về #BMWIAA: #THEiVisionCircular #BMWIAA #ReImagineToday #Circularity #Sustainablenability #FutureMobility.

Introducing the BMW i Vision Circular và các hình ảnh liên quan đến nội dung này.

Introducing the BMW i Vision Circular
Introducing the BMW i Vision Circular

>> Ngoài việc xem bài viết này bạn có thể tìm xem thêm nhiều kiến thức độ khác do chúng tôi cung cấp tại đây nhé: Xem thêm tại đây.

Với những Thông tin về chủ đề bmw vision này sẽ hữu ích cho bạn. Xin chân thành cảm ơn bạn.

#Introducing #BMW #Vision #Circular.

THEiVisionCircular,BMWIAA,ReImagineToday,Circularity Sustainability,FutureMobility,IAA 2021,IAA Mobility,IAA Show,BMW IAA,Gemma Styles,Sustainability.

Introducing the BMW i Vision Circular.

bmw vision.

Trương Cường

Xin chào các bạn, mình là Trương Cường. Mình là một người yêu thích xe vì thế mình đã tạo ra website này để chia sẻ những thông tin mới nhất về xe. Rất mong những thông tin do mình chia sẻ sẽ có nhiều giá trị dành cho bạn

Related Articles

35 Comments

  1. Great design, would make a fantastic next generation i3, ensuring that incredible platform has a future. Really nice incorporation of the kidney, for lights and potentially sensors as EV's don't need grills.

  2. Well looking at a concept car its pretty a agressive idea to acheve a sustainable car with a lot of recycle parts, but the main concept of you have a frame and buy this frame one time and replace parts with the time looks a good way to reduce the waste and being more green to the world
    And for design is ugly? maybe some old cars have this shape more like an egg to try to reduce drag and being more efficient with more range with less consumption of electricity, but this car is a concept! the finish product will be different like i4 concept and i4 finished product…

  3. I agree that provocative concept often brings excitement and new innovation to the table. However, such notion NEEDS control that prevents it to become unfathomable.

    This car is sadly confusing, and irrevocably, an insult to the BMW design DNA. Jesus Christ, what the hell is this?

  4. Tesla has the Cyber Truck.. BMW has the Cyber Minivan??…. At least they didn't give it the beaver teeth grille i guess… Please fire the head of design and get back to classy, elegance because you guys are going further and further out to lala land….

  5. Electric cars with hydrogen batteries instead of traditional chemical batteries to avoid all nocomfortable circumstances. TIME IS MONEY TOO.

    People often think about hydrogen as fuel, but many forget that hydrogen is not only a fuel, but also very good battery, too.

    The fundamental science dictates essential truth of chemical batteries :
    Science : if a chemical energy storage mechanism is charged as quick as producing hydrogen, then this mechanism PRACTICALLY CANNOT HAVE ENERGY CONVERTION RATIO BETTER THAN ELECTROLYSIS PROCESS. Besides, it is possible to adjust electrolysis reaction speed (for example slow down speed) to get energy convertion ratio of electrolysis better than any chemical batteries. The best one of all possible chemical batteries in earth conditions is HYDROGEN BATTERY. All revolutions of chemical batteries, lithium batteries, LFP batteries, LTO batteries, graphene batteries .. are for reaching to the features of hydrogen batteries.

    Any doubts ? Let get the newest TESLA 4680 battery to compare with some modified hydrogen batteries to understand how hydrogen batteries can beat any chemical batteries.

    The most simple hydrogen battery (simple hydrogen battery = 1 fuel cell + 1gas hydrogen ballon 300bar) easyly beats best lithium batteries by all features : more capacity, more power, less weight, forever lifespand, no degradation, charging in 5 minutes, same or better energy convertion ratio, but just noremarkable bigger volume sized than lithium batteries.
    Future hydrogen batteries can use more progressive hydrogen storage technology, like hydride material, can get even leap better. But right now simple hydrogen batteries are already better than almost chemical batteries.

    So just equip cars with hydrogen batteries. And equip hydrogen filling stations with mobile electrolysers to produce compressed hydrogen 300+ bar on site from electrical outlets. Cars come to 'recharge hydrogen batteries' in 5 minitues (load hydrogen). SAME COSTS OR EVENT CHEAPER THAN COST FOR RECHARGING LITHIUM BATTERIES. No waiting rooms. No wasting time in waiting rooms. Available recharging hydrogen batteries all time of days. For stations owners, available to pick any imtermitten electrical supply schedule from grids in tandom with intermitten clean energy.

Trả lời

Email của bạn sẽ không được hiển thị công khai. Các trường bắt buộc được đánh dấu *

Back to top button